Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki szkolenie domykanie klienta

Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania.
2019-08-13 10:14:29

Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania. Zero sprzedaży - tylko praktyka i rozwój, w tym warsztaty, w których biorą udział wszyscy uczestnicy. Gotowe rozwiązania, które wypracujemy razem zabierzesz ze sobą i wdrożysz w swojej firmie

Artykuł Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów  Nowoczesnych Technik Zarządzania.
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
2019-07-18 11:35:45

To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą.

Artykuł Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
Gospodarka magazynowa szkolenie z praktykiem
2019-05-06 13:41:07

Podniesieniu kompetencji potrzebnych do profesjonalnego zarządzania gospodarką magazynową było poświęcone szkolenie otwarte "Gospodarka magazynowa. Zarządzanie magazynem i logistyka magazynowana" zorganizowane 28 i 29 stycznia w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Artykuł Gospodarka magazynowa szkolenie z praktykiem
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
2019-04-02 14:15:43

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej...

Artykuł Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo
Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
2019-04-01 11:21:06

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie czy realizuje go w konwencji B2B czy B2C.

Artykuł Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?
Szkolenia antykorupcyjne dla twojej firmy w Akademii LTCA
2019-02-26 20:28:04

Prawo pracy w Polsce podlega ciągłym zmianom, za którymi trudno nadążyć, nie posiadając odpowiedniej wiedzy i umiejętności. Znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz istotnych przemian na rynku są jednak gwarancją sukcesu przedsiębiorstwa. Ciekawą propozycją, wartą rozważenia jest również szkole

Artykuł Szkolenia antykorupcyjne dla twojej firmy w Akademii LTCA
Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
2019-02-22 13:21:06

Telemarketer to bardzo trudna praca. Nie musi oznaczać, że spędzi Ci z sen z powiek. Wystarczy „COŚ” zmienić… tylko jak ?

Artykuł Z życia  telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
2018-09-28 20:31:03

Współczesny rynek oferuje wiele szkoleń z zakresu Ochrony Danych Osobowych – od osobistych spotkań po e-szkolenia. Każda z form ma wady i zalety. Jak wybrać szkolenie RODO – Ochrona Danych Osobowych?

Artykuł Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI

stron: 1 2 3 4 5 677

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie domykanie klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.